Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Nog een weekje!

Hallo medereizigers,

Alvast bedankt voor de eerste reacties. Anna, ik kijk al de hele tijd achterom om te kijken of je meereist, gezellig! En ja Ronald, volgende week kan Nori op haar favoriete beest rondrijden: de jak. Alleen jammer dat ze ook alles aan hem zo lekker vindt, van jakthee en jakboter tot zelfs zijn klo...... Schijnt een Tibetaanse delicatesse te zijn

Laughing
. Ik ga dan wel even naar de Chinees om de hoek.

Inmiddels is hetvluchtschema helemaal op zijn kop gegaan. We vliegen nu niet meer via Doha (Qatar) maar via Delhi naar Kathmandu. De vluchten zijn wat strakker gepland zodat we nu in plaats van zateragavond al vroeg in de middag in Kathmandu landen. Dan hebben we zaterdagmogelijk al de gelegenheid om de hectische binnenstad in te gaan.

Ben ook al een beetje met een schuin oog naar deweersvooruitzichten aan het kijken, voor wat ze waard zijn natuurlijk. Als we aankomen in Kathmandu moet het zo'n 27 graden zijn met volop zon. Daarvoor hebben we ook zo laat geboekt, in deze tijd wordt het kouder (

Surprised
) maar is het juist ook de droge en met name de heldere periode. Tja,je wilt toch de Himalaya steeds kunnen zien. In Lhasa is het dan al een stuk frisser, 17 graden maar voor een stad op 3.650 meter is dat natuurlijk enorm warm. De nachten gaan wel al richting vriespunt.Tegen de tijd dat we echt in Tibet komen kan het dan ook 's nachts al behoorlijk vriezen. Temeer omdat we op de reis tot een hoogte van 5.500 meter komen.

Wij gaan verder met aftellen .... tot een volgend schrijven.

Groetjes, Nori en Fred.

Linda

Ja, ja, ja nog niet eens weg en al jaloers makende berichten plaatsen. Alvast naar het weer aan het kijken........... fijn hoor als het hier echt storm seizoen aan het worden is. Ga je site goed in de gaten houden. We genieten nu al.
Groetjes

Marjo

Doe eens even normaal met je 27 graden. Trouwens het is hier ook heerlijk weer en ik hoorde net dat het nog veel mooier wordt na de 15de. En wat de Himalaya willen zien.... wij hebben hebben hier Anno en Le Baron, dat is toch ook leuk om naar te kijken. Dus ik zou zeggen maak nog eens rondje voor jullie weggaan en geniet van al het moois dat Almere jullie te bieden heeft.

Fred

Hoi Marjo,

Heb gisteren nog een laatste rondje Almere gedaan op jouw advies en op de terrasjes gezeten van Anno en Le Baron. Na een kwartier was ik zeiknat, tot op het bot verkleumd en werd ik helemaal depri van al die nattigheid en grauwigheid. Dus als je het niet al te erg vindt, hou jij nu maar de komende weken van Almere, dan sluit ik het warme Nepal in mijn armen. Ooh ja, veel plezier volgende week woensdagavond bij het fitnessen. Jammer dat je dit keer alleen moet nu die ooh zo gedreven vriendin van je niet kan!!

xxx Fred