Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Het is zover!

Het is dan inderdaad eindelijk zover. Het aftellen naar de laatste uurtjes is begonnen. Guy komt ons straks met de tweelingmeisjes Emily en Maya ophalen en zij brengen ons gezellig naar Schiphol.

We vertrekken om 17.20 uur eerst naar Londen Heathrow en reizen vervolgens om kwart voor 9 (kwart voor 8 Ned. tijd) door naar deIndiase hoofdstad Delhi. Daar hopen we morgenvroeg om 09.45 uur Indiase tijd (dat is 3,5 uur later t.o.v. Ned. tijd) aan te komen. Voor het laatste stukje naar de hoofdstad van Nepal, Kathmandu, vertrekken we om 12.00 uur Indiase tijd en zijn we om kwart voor 2 Nepalese tijd op de plaats van bestemming. Heel vreemd, maar het is in Nepal 3 uur en 45 minuten later dan in Nederland. Het tijdsverschil tussen India en Nepal is dus een kwartier.

We hopen jullie regelmatig te berichten maarkunnen natuurlijk niets beloven. De internetverbindingen zijnde laatste jaren weliswaar sterk verbeterd maar je weet maar nooit. Bovendien zitten we regelmatig op grote hoogte en in afgelegen gebieden. Het zal niet de eerste keer zijn dat de verbindingen dan juist beter zijn in die gebieden maar schrik dus niet als we opeens dagen niets van ons laten horen.

Dan rest mij iedereen een fijne herfstvakantie te wensen met mooi weer, maar ook voor de weken daarna. Tot gauw.

Groetjes Fred (ook namens Nori natuurlijk).

Jennifer

Goede reis!!!!

Elaine

Jullie gaan helemaal niet met Guy naar Schiphol!!
Jullie gaan gezellig met de tweeling meisjes Elaine en Ryanne.

Ronald

Lieve Nori en beste Fred, een hele fijne vakantie toegewenst en geniet van het Zwitserleven gevoel!!!