Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Na een dag met veel tegenslagen aangekomen in Katmandu

héhé, puff, steun, na een dag met best wat tegenslagen zijn we dan aangekomen in ons hotel in Kathmandu.

Het begon gisterochtend vroeg al dat we toch met de trein naar Schiphol moesten, Fred kwam mij zoals afgesproken halen, bleek een band van de auto zacht/lek te zijn. Dus eerst maar even langs de Shell. Gelukkig viel het allemaal mee en bleef de band daarna hard en kon hij mij naar het station brengen met de bagage.

Hij weer terug naar huis, maar op weg naar het station een heuse Almeerse regenbui op zijn kop gehad (ik zat natuurlijk al hoog en droog op station muziekwijk).

Op Schiphol bleek er iets mis met de boeking, ik stond er ineens niet meer bij..........

Frown
, naast elkaar zitten was er volgens de dame achter de balie al helemaal niet bij, eigenlijk mocht ik blij zijn dat ik uberhaupt nog in mocht stappen.

Gelukkig viel er nog wel wat te regelen met de andere dames bij de gate en konden we toch naast elkaar zitten en ook op de vlucht vanuit Londen naar Delhi konde we regelen dat we naast elkaar konden zitten.

In Delhi was het een drama. Eerst had ik geen e-ticket en Fred wel. later had ik na vele Indiaase 5 minuutjes wachten een e-ticket bleek die van Fred weer weg. Gelukkig hadden we net voor de final call de e-tickets en konden we alsnog instappen (dachten we), éénmaal bij de gate, bleek het toch allemaal weer niet te kloppen en zijn wij er verantwoordelijk voor dat een heel vliegtuig vol op ons heeft moeten wachten.

Maar bij het zien van het hotel in Katmandu was alles weer vergeten, wat ziet het er mooi uit. Temperatuur is hier nu zo'n 21 graden en vanavond hebben we in een soort van openlucht restaurant gegeten.

Dit was het wel weer voor vandaag en ga ik eens heerlijk een douche opzoeken, want na zo'n dag hangen en reizen ruik ik niet bepaald naar viooltjes.

Tot volgende keer, groetjes van ons 2

Reacties

Reacties

Elaine

Dat heet karma, moeten jullie maar niet op vakantie willen gaan terwijl iedereen op school zit en aan het werk is!!!

Wim

ooooooooooooooooooommmmmmmmm

Freddy

Hihihihihihi. Heel veel likjes en pootjes

Linda

Zo en nu genieten...............

caroline

Wat knap van jullie dat je met z'n 2en Schiphol en Londen en Dehli in de war kunnen schoppen. Moet je van goede huize komen......

heel veel plezier en goede reis.

Marjo

Na een waardeloze start kan de rest van de vakantie alleen maar beter gaan.
En eten in de openlucht met 21 graden lijkt mij niet verkeerd. Geniet van al het moois en laat het negatieve je lijf niet binnen komen!

Njola

Tja, hoort bij het reizen naar Aziatische landen zullen we maar zeggen;-)
Look at the bright side: het is toch maar weer goed gekomen....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!