Van Nagarkot naar Bakhtapur

De laatste dag van onze trekking alweer en morgen zijn we alweer een week onderweg, wat gaat die tijd toch enorm hard! Voor jullie het weten worden jullie weer helemaal gek van onze verhalen als we terug zijn, hihi

Vandaag dus nog een dag van wandelen, wandelen en nog eens wandelen. Onze gids wist af en toe niet zo goed de weg wat resulteerde in boze boeren en boerinnen bij wie we door de achtertuin liepen te banjeren. Ergmooie tafereeltjes gezien met pas geboren geitjes enz.

De trekking is me reuze mee gevallen, al voel ik natuurlijk best die kuitspieren en andere spieren waar ik het bestaan niet van wist. Fred voelt natuurlijk niets want hij wordt iedere avond uitgebreid gemasseerd, maar ja je hebt altijd werkpaarden en luxepaarden.......

We zitten nu dus in Bakthapur een middeleeuws stadje en echt heel erg mooi en chaotisch!!! Echt super! Nu is het half 8 en we zijn net beland op een roof top restaurant en we hebben een Newari specialiteit voorgeschoteld gekregen, volgens mij om je vingers bij op te eten, dus ik ga nu even stoppen anders wordt het eten koud maar met een beetje mazzel laat ik jullie straks weten hoe het heeft gesmaakt.