Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

De uitslag van het eten

Hallo medereizigers,

Daar ben ik weer. Het eten was in één woord geweldig!!!!! Nu wacht Fred nog op zijn toetje en ik op mijn dessert......

Daarna denk ik nog een kopje koffie en dan gaan we zo rond 9 uur (onze tijd) weer met de kippen, geiten en andere dieren op stok.

Morgenochtend om half 5 gaat het wekkertje en dan gaan we een vlucht over de Himmalaya en om de Mount Everest maken. Oké je moet er vroeg je bed voor uit, maar dan heb je ook wel wat...

Tot zover vandaag maar weer, want mijn dessert van gefrituurde banaantjes en warme custard wordt zojuist voor mijn neus neergezet. Fred heeft ook zijn gebakken banaan met honing gekregen....

Bai bai en tot de volgende keer,

Fred & Nori

Reacties

Reacties

Marjo

Wuahaha, dus wat voor jou een culinair hoogstandje is is voor Fred een boerenprakkie. Geniet er beiden van.

Elaine

Ah klinkt heel vervelend..

Robin Gehrels

Een vlucht over de Himmalaya wat geweldig!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!