Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

We zijn weer thuis!

Hallo allemaal,

We zijn nu ruim een week thuis en eindelijk hebben we tijd gevonden om even deze blog bij te werken en jullie allemaal heel hartelijk te bedanken voor alle leuke reacties die we via de mail, sms en deze blog hebben mogen ontvangen. Echt super leuk te weten dat onze reisblog zo vaak is gelezen!

De terugreis verliep niet geheel soepel om niet te zeggen dat het eigenlijk gewoon net zo beroerd verliep als op de heenweg. Op weg van Katmandu naar Delhi kregen we te horen dat we niet in Delhi konden landen vanwege de harde rukwinden. Uitgeweken naar Jaipur, waar het vliegtuig werd bij getankt en waar wij gewoon in het vliegtuig moesten blijven zitten. Na ruim een uur konden we dan toch op weg naar Delhi. De landing was wel even spannend en ik kneep hem best wel even, terwijl Fred toch nog redelijk rustig naast me zat. Maar ja, ik ben het dan ook niet zo gewend als dat vliegtuig bijna van de landingsbaan af wordt geblazen.......

Goed, toch veilig geland en na een flinke vertraging van zo'n 3 uur konden we dan toch op weg naar Londen. Daar aangekomen natuurlijk onze verbinding naar Amsterdam gemist, maar dat had Jet Airways keurig opgelost. Al bij de gate werden we opgevangen en kregen we te horen dat we zouden worden ondergebracht in een hotel. Vouchers werden direct meegegeven en konden we op weg naar de bus die ons naar het hotel kon brengen.

In het hotel stond er zelfs een maaltijd op ons te wachten, dus nadat wij gedouched hadden zijn we naar beneden gegaan, hebben een lekker flesje wijn besteld en hebben gegeten. Er was zelfs een disco-avond aan de gang waar we ook nog even gedanst hebben op onze wandelschoenen, want tja, behalve de handbagage hadden we natuurlijk niets anders bij ons. Daarna hebben we heerlijk ons bed opgezocht.

De volgende dag weer met de bus naar de luchthaven en gelukkig ging toen alles wel voorspoedig en zijn we zelfs iets eerder dan de verwachte aankomsttijd op Schiphol geland. Daar stonden Anna, Guy en de meiden op ons te wachten en zijn we naar Almere gereden.

Nu dus alweer een ruime week druk aan het werk, maar nog steeds nagenietend van onze vakantie. We hebben ruim 2.500 foto's gemaakt, waarvan we een klein voorproefje nog hier op de site hebben gezet. Ook hebben we in totaal zo'n 4 uur gefilmd dus dat gaat nog wel even wat tijd kosten om alles te knippen en te plakken, maar des te langer kunnen we dan van onze vakantie nagenieten! Voor nu sluiten we dit verhaal af endanken weiedereen nogmaals voor alle reacties!

Veel liefs,

Fred & Nori

Jen

Op naar de volgende reis!!!! :D

Ella

Lieve Fred en Nori,

Welkom thuis!
Het was heel gezellig om mee te genieten van jullie reis. Geniet er nog maar lang van!
Ella en Wouter

Karin

Hoi Fred en Nori,

Het was erg leuk om jullie deze hele reis zo te volgen.
Wat een prachtige foto's. Ben benieuwd naar de rest.
Nori, ben wel weer blij dat je weer tegenover me zit want het was wel erg stil die 4 weken.

groetjes,
Karin