Vandaag nog precies 3 weken.......

Jullie moesten even geduld hebben, maar ongeveer zo'n jaar na dato is deze site weer on-line.

Over precies 3 weken vertrekken wij naar Ethiopië om daar onder meer kennis te maken met de Mursi (de vrouwen met hun schotellippen) en de Konso, die weer bekend staan om hun fraai bewerkte totems waarmee ze de graven van overleden familieleden versieren.

Wij verwachten ook onze ogen uit te zullen kijken op de markt in de Omo-vallei waar diverseetnische groeperingen hun koopwaar aanbieden en de laatste nieuwtjes uitwisselen. Het schijnt daar eenschouwspel te zijn van ingenieuze kapsels en lichaamsversieringen, mensen gekleed in bewerkte geitenvellen, uitgedost met prachtige sieraden en kalebasjes die dienst doen als boodschappentassen.

Kortom, wij verwachten (wanneer internet natuurlijk meewerkt) jullie allemaal weer op de hoogte te houden van deze in onze ogenfantastischereis.

Op ons profiel staat van dag tot dag de reis die we gaan maken.

Natuurlijk zouden wij het geweldig vindenom daar in den vreemde weer berichtjes van jullie te mogen ontvangen!