Het is weer zover

1e Kerstdag

Ja, het is weer zover, we staan op het punt te vertrekken naar Ethiopie. Het is nu 1e Kerstavond en zijn net terug van ons Kerstdiner. Slechts een paar uurtjes slapen, want we moeten al om 6 uur op Schiphol zijn. De vlucht gaat via Frankfurt en daarna is het zo'n 7 uur vliegen naar de hoofdstad van Ethiopie, Addis Ababa. Morgenavond hopen we om circa kwart over 9 te landen, dat is 2 uur later t.o.v. Nederland.

We hopen jullie de komende weken te verblijden of vervelen met onze reisverhalen en mogelijk foto's, e.e.a. is afhankelijk van de bereikbaarheid en uploadsnelheid. We doen ons best.

Wij wensen jullie in ieder geval een mooie 2e Kerstdag en hopelijk tot snel.

Groetjes,

Nori & Fred

Tineke Koops

Ben benieuwd naar jullie verhalen. Een vriendin van mij is net een maand terug uit Ethiopië. (Baobab) Mooie foto's gezien. Verwacht van jou hetzelfde zoniet nog mooier Fred. Groetjes, Tineke

Nel Schaefer

Vervelend kan het nooit zijn, dus kom maar op. groetjes en dikke kus Nel

Ina en Herman

We zijn benieuwd hoe jullie deze prachtige reis gaan ervaren. Wat ik me nog kan herinneren is dat ze een andere jaartelling hebben en 1 januari daar geen jaarwisseling is. Bijzonder vonden we dat.