Weer thuis

Hallo lieve allemaal,

Héhe, het is gelukt hoor aan alle verhalen zijn de foto's toegevoegd..... de bestanden waren soms zo groot dat de computer er compleet vast van liep! Maarrrrrrr t is gelukt!

Wij zijn weer thuis na een onrustige terugvlucht (voor Nori dan), die heeft vrijwel de hele vlucht al kotsend en ..... doorgebracht. Bleek toch iets verkeerds gegeten te hebben, samen met Bertine en Wim die ook zo'n 'fijne' terugvlucht hebben gehad.

Aan de verhalen hebben we eigenlijk niet zoveel meer toe te voegen, wij zeggen daarom: allemaal bedankt voor jullie reacties! Het blijft superleuk om in den vreemde reacties van thuis te krijgen. Geniet lekker van de foto's en misschien krijgen jullie een goed beeld van al het moois wij hebben gezien.

Veel liefs en tot onze volgende reis!

Tineke Koops

Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt en wat een boeiende mensen. Weer super foto's Fred. Hoop dat jullie weer goed gezonden zijn.

Groetjes,

Tineke

ella wijsman

Welkom thuis!
Wij zijn vandaag om 12 uur thuisgekomen uit Bangkok.
Effe wenne, met die sneeuw. Gisteravond om 23 uur zaten we nog op ons dakrestaurant 8hoog met uitzicht over de rivier!
Ga alsnog jullie resibrieven allemaal lezen. Bedankt!