Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Nu nog thuis

Hallo allemaal,

Op dit moment zijn we nog thuis en volop aan het werk. Er staan nog drukke dagen voor de boeg o.a. de diploma-uitreiking, een uitje met de examinatoren, klankbordgroepleden en het Horecateam van ROC Flevoland. Druk maar oh zo gezellig.
Ook Fred heeft het deze dagen nog lekker druk, maar daarna kunnen we des te meer genieten van de vakantie.

We starten op 23 juli met de vakantie en gaan dan eerst naar Bali, daar een aantal dagen bijkomen, voordat op vrijdag de groep zich bij ons voegt. Op zaterdag vliegen we dan met z'n allen naar Flores alwaar de rondreis echt gaat aanvangen. Wij hopen regelmatig internet te hebben zodat we jullie weer op de hoogte kunnen houden van een naar wij hopen oh zo mooie reis. Natuurlijk vinden wij het weer bijzonder leuk als jullie ons berichtjes sturen!

Liefs Fred & Nori

Ella

Lieve Fred&Nori,

Wat leuk, ook een Sunda-reis!
Gaan jullie ook met koning Aap? Wij reisden vai Bali (Sanur) naar Fores, Sumbawa Besar, Komodo, Lombok, en Gili Air weer terug naar Bali (Ubud), maar dat hebben jullie vast gelezen. Geweldige groep en gids Silvester.
Binnenkort reunie!
Mooie reis gewenst en hartelijke groet van Ella&Wouter

Fred

Hoi Ella & Wouter,

Dankjewel voor jullie reactie. Wij reizen met Sawadee. De eerste 4 dagen zitten wij in Sanur nog zonder de groep en gaan we lekker met z'n tweetjes Bali verkennen. Voor mij hopelijk een feest van herkenning. In de jaren 90 ben ik 2x op Bali geweest. Zal sindsdien wel veel zijn veranderd. Natuurlijk hebben wij al jullie verhalen gelezen. Wij hopen daar een aantal mooie aan toe te voegen.

Groetjes van Nori en van mij.

sylvia

Hoi Nori, wat grappig, maurice komt daar net vandaan. Slecht internet kan ik je inieder geval vertellen. Veel plezier en een fijne vakantie.x

Nori

Hé Sil, dank voor je bericht, nou dat wordt dan postduiven meenemen, om jullie een beetje op de hoogte te houden.......
haha. Groetjes, Nori en natuurlijk ook van Fred