Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Nog een weekje

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer! De voorbereidingen zijn in volle gang. In huis liggen al de nodige spullen klaar, die we vooral niet vergeten moeten mee te nemen.

Afgelopen vrijdag weer naar de Indonesische ambassade geweest om onze paspoorten weer op te halen. Omdat we langer dan 30 dagen in Indonesië verblijven hebben we een visum nodig, daarna bij Yoho in Leiden nog de nodige spullen gekocht die we voor de reis nodig hebben, zoals o.a. een geïmpregneerde klamboe.

We zullen zo nog even de reis op ons profiel aanpassen, zodat jullie kunnen zien waar we van dag tot dag uithangen.

Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in en hopen dat jullie weer massaal van jullie laten horen wanneer wij daar in hetverre Indonesië zitten.

Voor nu de groetjes en tot volgende week!

Liefs, Fred & Nori

Mireille

Heel veel plezier op weer een bijzondere reis!

Nori

Dank je wel Mireille!

Amel en Irma

Lieve mensjes , veel plezier met de voorpret, dat us nog zo leuk als de reis zelf, dus lekker genieten en maak ons strakjes maar weer lekker jaloers met deze mooie trip, tot hoors

Ronald

Hoi luitjes, ik ga er in mijn (bescheiden) vakantie weer voor zitten hoor! Laat de mooie verhalen maar komen en vast een top reis toegewenst!!!