Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Amsterdam, Dubai, Jakarta, Denpassar, Sanur, (Bali)

Hallo Allemaal,

Na een lange vlucht van Amsterdam naar Jakarta met een tussenstop in Dubai, zijn we dan vanmiddag van Jakarta naar Denpassar gevlogen, daar nog best even een toer om de juiste taxi te vinden, want die van ons bleek al weg omdat hij dacht dat we een vertraging hadden.

Maareindelijk in ons hotel aangekomen, mooie kamer en super rustig hotel. Ze verwachten blijkbaar regen want bij de ingang staan al twee paraplu's klaar, ik hoop toch dat we ze niet nodig hebben ;-)

Heerlijk een duik genomen in het zwembad en daarna even op het gemak gedouched. Daarna naar het strand gelopen en een leuk eettentje opgezocht, waar we heerlijk met onze voetjes in het zand, sateetjes hebben gegeten. Flesje rosé erbij en onze avond was weer helemaal goed!

Nu nog even een kopje thee op onze eigen veranda/terras en dan gaan we ons bed eens opzoeken, want de luikjes vallen zo ondertussen behoorlijk dicht.

Groetjes voor nu even en morgen hopen we iets uitgebreider te zijn.

Welterusten!

Jennifer

Goed te horen dat jullie veilig over zijn, nu lekker slapen en dan ontzettend genieten van al t moois!

X

nel schaefer

Selemat tidur, en morgen genieten

Jolanda en Wilbert

Noor en Fred,

Geniet ze!!!!!!!!!!!!!!!!!

Russell

Nou Fred en Nori, geniet van de mooie dingen die je ongetwijfeld zult beleven.

Everliene

Ben helemaal niet jaloers hoor, jullie reis wordt echt super. ik spreek uit ervaring. Heel veel plezier en vergeet geen foto's te maken. xxx

Willy

Ik reis met jullie mee, veel plezier.