Labuanbajo

Selamat Malan,

Hier zijn we weer en dan zijn jullie weer even een paar dagen van ons verlost ;-) Vandaag hebben we het heel rustig aangedaan. Eerst heerlijk uitgeslapen, ontbeten en daarna wat gelummeld bij het zwembad. Om een uur of 1 maar weer eens lunchen, voor diegene die facebook hebben, die hebben mee kunnen genieten van de heerlijke saté.....

Om 15.00 uur met de taxi naar het centrum met de bedoeling een massage te gaan nemen. In de eerste instantie dachten we: 'waar zijn we nu weer terecht gekomen'? Hier valt niets te beleven. Toen maar even een Bintang genomen op een hoog gelegen teras om een overzicht te krijgen, maar daar was het uitzicht ook waardeloos. Ook al die tijd geen massagesalon gezien. Toch maar verder gelopen en gelukkig kwamen we toen een massagesalon tegen. En wat voor één!!! Echt in 1 woord geweldig!! Mooi ingericht, leuke dames (vond Fred helemaal niet erg), en overal heerlijk geurende wierook en bloemen. Sfeervol ingerichte massageruimtes. We hebben toen maar een behandeling van twee uur geboekt, eerst een uurtje masseren en daarna nog een uurtje een bodyscrub. Ons huidje is dus weerhelemaal schoon, dus laat morgen de zon maar komen wanneer we aan boord liggen van onze boot.

Na de massage nog even verder gezocht naar een leuk restaurantje en dat is toen het Tree Top restaurant geworden. Helaas waren we net te laat voor de zonsondergang, maar ja, we kunnen niet alles hebben en we zullen vast nog mooie zonsondergangen zien wanneer we aan boord van ons traditionele houten bootje zijn. We hebben daar in ieder geval genoten van onze garnalensaté, waar ook de facebookvriendjes en vriendinnetjes weer mee van hebben kunnen genieten.......

Om ook nog even wat aan onze conditie te doen en jullie niet al te veel het idee te geven dat we hier niets uitvreten, terug naar het hotel gelopen, was een flinke tippel van zo'n 3 km op niet al te vlakke en vooral donkere weggetjes......

Nou mensen dit was het dan weer voor vandaag. Morgen zoals gezegd aan boord van ons bootje en daar blijven we dan twee nachten en ik verwacht niet dat we aan boord wifi hebben, dus zeggen we voor nu: