Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Sengiggi 2

Hallo allemaal,

Wat gaat de tijd hier toch ongelooflijk snel! Vanmorgen waren we om 7 uur alweer ons bedje uit. Op ons gemak ontbeten en daarna aan het zwembad liggen luieren. Om 13.00 uur werden we bij de massage verwacht en daar zijn we allebei stevig onder handen genomen. Na de massage nog een soort van klei-scrub en toen zouden we nog een milk-bath krijgen. Wat schetste onze verbazing, toen bleek dat we samen in een bad vol met hibiscus en andere bloemen moesten, nou dat wilden wij natuurlijk wel

Cool

Daarna nog even aan het zwembad gelegen met een Mai Tai, een heerlijk frisse cocktail.... Toen hebben we toch maar besloten om ons lijf een klein beetje in beweging te zetten en zijn we, nadat we ons hadden omgekleed, lopend naar het centrum gegaan. Daar langs het strand gelopen om vervolgens tot de conclusie te komen dat ons tentje van gisteren toch het leukste was.....

Weer een lekkere cocktail genomen en weer genoten van een prachtige zonsondergang.

Nu is het hier alweer 20.20 uur en gaan we maar eens eten. Morgen staan we voor de verandering weer eens vroeg op en gaan we met een privé-chauffeur het zuiden en midden van het eiland verkennen.

Liefs,

Fred & Nori