Sengiggi 4

Selamat Malan,

We hebben het vandaag maar weer eens rustig gehouden ;-)

Beetje aan het zwembad gelegen en om 15.00 uur het shuttlebusje van het hotel naar het centrum genomen. Een beetje rondgelopen en uiteindelijk bij een leuk shopje terecht gekomen, waar we hele leuke souvenirs hebben gekocht. Daarna naar 'ons' stekkie op het strand, de Sunset-bar gelopen en neergestreken. Weer genoten van diverse heerlijke cocktails. De sunset was dit keer niet zo heel erg mooi en we zijn dat ook blij dat we al hele mooie zonsondergangen gezien hebben zo boven de Gunung Agun.

Nu zijn we weer terug in het hotel en genieten van een lekker kopje groene thee en dan gaan we maar weer eens slapen, want het was zo'n vermoeiende dag ;-)

Haha, fijne avond allemaal in Nederland en tot morgen!

Xx Fred & Nori

Marjo

Nou, doei he! Zorg maar liever dat je niet aan de schijterij bent wanneer je terug bent in plaats van al die cocktails nuttigen en kans op voedselvergiftiging verhogen.

Nori

Hahaha, we doen ons best ;-)

Tonny en jolanda

Lieve fred en Nori,
Een hele goede terugreis toegewenst!
Liefs to en jo

hai To & Jo, dank jullie wel!!! We hopen dat ie net zo spoedig verloopt als bij jullie en dat we ook een uurtje eerder dan gepland landen.