Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Weer in Nederland

Hallo allemaal,

Na een lange reis, zijn we goed aangekomen in ons eigen kikkerlandje. Wat een tegenvaller is hier het weer........ alle regen die we in de afgelopen 5 weken niet gezien hebben, is nu zo'n beetje gevallen.......

De wasmachine draait weer op volle toeren! Maar dat mag de pret over de afgelopen reis niet drukken. Wat een prachtige reis is het geweest! We hebben echt genoten van alles wat we hebben gezien, gehoord, geroken en geproefd.

We zullen zo nog even wat foto's uploaden, zodat jullie kunnen meegenieten.

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes die wij hebben ontvangen en we zeggen hierbij: 'tot de volgende keer'.

Liefs,

Fred & Nori

Reacties

Reacties

Anita v H.

Het is ook wel weer lekker om thuis te zijn. Alleen de verplichtingen die er weer bijhoren zijn een stuk minder. En jullie hebben pech met het weer. We hebben schitterend weer gehad en dit weekend is het waardeloos. Je kunt niet alles hebben, toch ?

Mary K

He die Nori.
Leuk dat ik een beetje met jullie mee heb kunnen reizen (genieten)! Alleen ... al dat eten, werkte aanstekkelijk en de gevolgen zijn dan ook ...
Alle gekheid op een stokje, het was leuk om te lezen en te zien! Jullie hebben een bijzondere vakantie gehad waar je volgens mij met veel plezier op terug kan kijken! En dat weer ... komt goed volgende week!

Groetjes

Christine

Zo dat kunnen ze jullie niet meer afpakken toch en hier in Ned. Zal je wel weer gauw wennen aan het regenlandje je moet wel haha

Nel

Hoi Nori, door al jouw aanstekelijke verhalen, heb ik ook reismee.nl aangemaakt voor onze reis a.s. zaterdag naar Amerika/Canada. Ik ben benieuwd of ik het zo leuk vertellen (denk het niet). Alleen zet ik het niet op fb maar stuur alleen mailtjes. Geniet ook weer van het thuis zijn en de meiden. Groetjes nel

Nori

Hallo ladies,
Ja het is ook wel lekker om weer thuis te zijn. Dan besef je nog eens extra hoe goed we het eigenlijk hebben. Nu ff flink sporten om alle kilo's er weer af te krijgen ;-)
En wat leuk Nel dat je ook een site hebt aangemaakt. Je voegt mijn mailadres toch wel toe he.....? En met dat schrijven zit het vast goed. Gewoon zeggen hoe je het op dat moment voelt, dat doe ik ook en meestal komt het wel goed over. Haha alvast een hele goede reis en ik ben super benieuwd naar je verhalen.
Liefs, Nori

Marjo

Leuk dat je er weer ben maar gaan we nu zeiken over het weer hier, pas op hoor :p

Jolanda Donk

Welcome back en op naar de volgende vakantie. Alleen zo houden we het vol.
Tot gauw bij 7080's/Boathouse

Jolanda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!