Eindelijk groen licht!!!

Eindelijk hebben we dan groen licht gekregen! Het is lange tijd spannend gebleven of onze reis wel door zou gaan, omdat er maar vier mensen (waaronder wij twee) geboekt hadden. Maar nu zijn het er tien en gaat onze reis definitief door.....

Pfff...... dat scheelt weer nadenken over een andere bestemming

Embarassed
Cool

We gaan dit keer een Trans-Midden-Amerikareis maken. Om nu eindelijk eens wat stempels in ons paspoort te krijgen doen we dit keer zes landen aan. Te beginnen in Costa Rica, gevolgd door Nicaragua, El Salvador, Honduras, Guatemala en Belize. Op ons profiel staat de hele route, maar natuurlijk proberen we jullie weer tussendoor op de hoogte te houden.

Het wordt dit keer echt een hele uitdaging om met een minimale bagage op reis te gaan. Fred is al heel wijs aan het roepen dat hij zich dit keer aan het opgegeven lijstje gaat houden........ ik laat het jullie weten of het gelukt is

Wink

We hebben in ieder geval een kleine zes weken om daar over na te denken en alles te gaan regelen, want het aftellen gaat weer beginnen. Inentingen checken, nieuw paspoort voor Fred aanvragen, van die spannende Teva's kopen en ga zo maar door......

Nou luitjes tot over een kleine zes weken!