Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Helemaal niets........

Onze laatste dag alweer van de vier nachten die wij hier door mochten brengen. Wat is het snel gedaan en dat met helemaal niets doen, nou, ja een beetje eten, drinken en massage dan. Of af en toe een boek pakken en verder vanaf de zwembadrand lekker over zee (de Andamanzee) turen. Heerlijk!!

De massage aan het strand in zo’n idyllisch strandhutje was ook helemaal geweldig. Het geluid van de kabbelende zee op de achtergrond en af en toe een cicade die dan zo nodig even herrie moest maken. Daarnaast een zacht muziekje van boeddhistische mantra’s en compleet is het plaatje. De masseuse heeft weer gezellig over me heen gewandeld en met haar venijnige teentjes weer ieder spiertje onder voeten genomen. Daarna nog wat rek en strekoefeningen, waarbij ik dan mijn armen naar achteren moest doen en zij vol haar voeten in mijn rug plantte. Daarna voelde ik met echter wel weer als nieuw. Fred was helemaal een bofkont, hij had het genoegen proefkonijn te mogen zijn voor haar dochter die het vak ook moest leren en werd dus door vier handen onder handen genomen. Echter wel nadat mevrouw aan mij toestemming had gevraagd ?

Echt genoten hier, de mensen zijn ook zo lief. In het restaurant waar we iedere avond hebben gegeten werden we zelfs helemaal gedag geknuffeld! Zo lief! We hebben hier dan ook heerlijk gegeten en iedere avond een lekker flesje koude witte wijn gedronken. Het was zelfs zo dat zij gisteravond meldde door haar voorraad heen te zijn (van wel drie flessen), maar dat ze vandaag naar Phuket zou gaan om voor ons nieuwe te halen. En dat had ze dus gedaan. Een lekker Chileens wijntje dit keer. Dus die hebben we met de garnalen in tamarindesaus goed laten smaken.

Aan het eind nog even met de eigenaresse op de foto, zij in het midden. Geen gezicht die twee reuzen naast haar en dat terwijl ik niet overdreven groot ben, maar zij is echt klein! Nou dat was het dan, wij gaan weer inpakken en op naar het een na laatste hotel van onze reis.

Liefs, Fred & Nori

Reacties

Reacties

Anita

Lekker relaxen op zo'n mooie plek. Oh, die massages; lijkt me zalig !!

Fred & Nori Jonkhart

Die zijn echt super Anita! Zou zo'n masseuse wel mee naar huis willen nemen ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!