Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Hallo allemaal,

Nog 2 dagen en dan is het zover en gaan we (eindelijk) op huwelijksreis! Behalve dat ik weet dat wij naar Indonesië gaan, heb ik geen idee wat we gaan doen en zien. Een paar kleine tipjes van de sluier wilde Fred wel oplichten: Boot, jungle, orang-oetan, mantaroggen en meer wilde hij niet loslaten. Jullie zullen dus net als ik moeten afwachten, geen mooi reisschema, zoals anders........

Mocht je Facebook hebben, dan kan je ons volgen op Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië. LET OP: wel even aanmelden want het is een besloten groep.

Gezellig dat jullie weer met ons meereizen! Ik zou zeggen tot over een paar dagen!

Liefs Nori en natuurlijk ook van Fred

Linda

Wat spannend kunnen we weer mee reizen ??????

gerrit en marga

Super leuk. Veel plezier. Xx

Christine Engelen

Wij wensen juliie heel veel plezier en ga ervan genieten
wij reizen graag met jullie mee

Bob en Mir

Nou jongelui heel veel reisplezier. Gaan vast weer van jullie reisverhalen smullen.
Geniet er lekker van en een heel mooie reis.

Nel

Ga jullie volgen, heel veel plezier en genieten he.

Ella

Leuk, jullie zijn getrouwd! Gefeliciteerd en een mooie huwelijksreis gewenst.
Veel genieten!

Jos en Trudy

Spannend hoor! Niets zo leuk als een verrassing, zeker als het je huwelijksreis is. Ga er allebei van genieten en we kijken graag mee.

Ella

Dat wordt Bukit Lawang op Sumatra. Selamat Jalan.
We zijn daar geweest en het was indrukwekkend. Véél reisplezier

Fred

Dank voor alle leuke reacties. Inmiddels zijn we na een vlucht van 14 uur in Jakarta aangekomen en hebben we er een acclimatiseringsdagje van gemaakt. Ja Ella, we gaan ook naar Bukit Lawang. Groetjes ook van Nori.