Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Een rare gewaarwording

Vanmorgen alweer vroeg op pad. Om half vijf werden wij weer opgehaald door onze chauffeur Erwin. Hij heeft ons naar de luchthaven van Medan gebracht en daar hebben wij afscheid van hem genomen. Na een tussenstop op Palembang zijn we door gevlogen naar Bali, daar stond de nieuwe chauffeur alweer op ons te wachten. Na ca. 2 uur rijden zijn we aangekomen in Tabanan bij Taman Villas di Blayu. Toen wij aankwamen werd er op de gong geslagen en stond er een meisje te wachten met een bloemenkrans en een roze welkomstdrankje. Ik ben niet gauw sprakeloos, maar bij binnenkomst in ons huisje was ik dat even….. Wat is het hier ontzettend mooi! Toch bleek de enorme kamer met het hemelbed niet alles, want er achter ligt nog een heuse kleedkamer met daarachter een open badkamer met een bad midden in een soort van vijvertje waarin een schilpadje en vissen zwemmen. Het bad is van roze marmer en is gevuld met bloemblaadjes, echt prachtig!!! Nadat wij hier hebben rondgelopen en foto’s hebben gemaakt zijn we lekker gaan zwemmen. Toen ik mijn spullen op de stoel neerlegde keek ik naar de sawa achter het zwembad en daar waren in het beekje een aantal arbeiders het stof van zich af aan het spoelen. Ik werd dus getrakteerd op een aantal mooie mannenbillen hihi……

Na het zwemmen gebruik gemaakt van die enorme badkamer en genoten van een heerlijke warme douche. Nadat wij ons helemaal hadden opgefrist en wat make-up op te hebben gedaan, want je gaat natuurlijk niet eten in zo’n mooi resort als je niet een beetje bent opgetut zijn we naar het sfeervolle restaurant gelopen. Voor het eerst deze vakantie heerlijk een rosé besteld en die smaakte!! Toen Fred een foto van mij wilde nemen, jaja, eindelijk met glas in de hand, dacht hij dat ik hem in de maling zat te nemen toen de hele tafel schudde…… ik verzekerde hem dat ik niets deed en toen het personeel ons riep dat wij in de open lucht moesten gaan staan, beseften wij pas dat er serieus iets aan de hand was……, zeker toen het water van het zwembad ineens met grote golven er overheen kwam. De beving heeft slechts enkele seconden geduurd en op dat moment waren wij er nog niet echt van doordrongen, maar nadat wij later nog voor een tweede schok weer het restaurant uit moesten werden wij er toch een beetje onrustig van. Op dit moment is alles weer rustig en lijkt er niets meer aan de hand, maar het personeel heeft ons wel opgedragen dat zodra wij weer iets voelen wij direct ons huisje moeten verlaten en in de open lucht moeten gaan staan. Dat wordt dus voor het eerst sinds jaren weer met een T-shirt aan slapen?, verder heb ik tegen Fred gezegd dat hij niet meer ver uit mijn buurt mag, want als we gaan, dan gaan we samen……… Nee, hoor gekheid, op dit moment is het rustig en we hopen maar dat dat zo blijft. Vooralsnog gaan wij ongelooflijk genieten van dit kleine paradijs.


Liefs,
Fred & Nori


Reacties

Reacties

Lucas en Anke

En de loopschoenen aan in bed.(Flauw grapje) We hopen dat jullie ontspannen kunnen genieten van dit sprookje. Liefs van ons

Fred & Nori Jonkhart

Haha, ik zal ze naast het bed zetten!
xx

Carmela

Je had gewoon een golfslagbad besteld?

Nori

Haha Carmelia je zou het bijna denken hè

Anta

Oeps!! Wél een paar keer goed schrikken. Gelukkig was alles snel weer oké. ... je bent weer lekker verwend op allerlei fronten (lees ik) ???

Nel

Jullie hebben vast de beving op Lombok gevoeld, geniet maar weer

Linda

Blij om te lezen dat t goed is met jullie ?

Aardbeving Lombok

Dank voor de reacties, geen zorgen, met ons alles goed. Het was wel heftig die 2 bevingen en behoorlijk schrikken. Situatie schijnt pp Lombok niet zo best te zijn. We dien het vandaag rustig aan. Groetjes Nori en Fred

Tineke en Niek

Gelukkig alles in orde .
Een tasje belangrijke dingen naast je bed hebben staan .
En veder bijven genieten ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!