Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

En weer thuis......

Goedemorgen,

wij zijn weer thuis en hebben al een heerlijke nacht in ons eigen bedje achter de rug. De terugvlucht vanuit Bangkok ging helemaal super, ondanks dat wij het genoegen hadden om tussen de gezinnen met gillende kinderen in te mogen zitten en dan moederlief ook nog klagend bij aankomst in Kiev dat het zo’n lange vlucht was. Ja, duh…… denk je dat Thailand om de hoek ligt? Heb toen alleen maar mijn wenkbrauw opgetrokken………

Ook  terug vanuit Kiev hadden wij het genoegen tussen de gezinnen met kleine kinderen te zitten….. pfff…. O.a. 5 kinderen uit een gezin (variërend in leeftijd van 0-8)…… al dansend en springend op de stoelen en ouders die ingrijpen??? Mooi, niet…… heb heel goed mijn mond kunnen houden, maar het kostte moeite!

Het vertrek vanuit Kiev ging niet helemaal soepel, ruim een uur aan boord en nog niet weg, was een technische storing o.i.d. maar ondertussen deed ook de airco het niet, dus gratis en voor niets in de sauna ;-) tjee, wat was dat heet!!!!! Uiteindelijk kwam het personeel wat water uitdelen, maar dat was letterlijk een druppel op een gloeiende plaat. Nadat dit alles verholpen was een prima vlucht naar Schiphol gehad.

Daar een lieve verrassing, want ons vriendinnetje Linda, kwam ons ophalen. Dus niets met de trein naar huis en dan lopen, maar heerlijk met de auto! Tnx Linda!!

De wasmachine draait ondertussen alweer volop. Vanmiddag ga ik heerlijk mijn nagels laten doen en dan maar weer eens bedenken wat we gaan eten vanavond, want het luie leventje zit er weer even op. Het was heerlijk en we kijken terug op een prachtige vakantie.

Jullie allemaal heel hartelijk dank voor jullie lieve en leuke reacties. Ook de Facebookers onder ons die hebben kunnen genieten van de foto’s en filmpjes jullie ook dank voor alle lieve reacties! Al die reacties van iedereen is een extra toefje slagroom op de toch al zo mooie vakantietaart!

Tot onze volgende reis!

Liefs, Fred & Nori