Fred & Nori op huwelijksreis in Indonesië

Ik leef nog

Hallo hallo,

Na ruim 3 uur masseren vond ik het genoeg, heb de masseur daarvoor wel een knietje moeten geven, want die wist van geen ophouden!

Nek en rug zijn in ieder geval heeeel errug goed onder handen genomen door hem en hij vroeg zelfs of ik nog een keer terug kwam, want die nek baarde hem toch wel wat zorgen, jaja hij zal wel aan die roepies gedacht hebben en niet aan mijn arme nekkie.

Toch was het wel een belevenis, daar te liggen terwijl je weet dat Fred buiten naar zijn ipodje zit te luisteren en de bussen al toeterend en rook uitblazend langs rijden.....

Echt heel goed ontspannen is er dan niet bij kan ik jullie verzekeren, zeker niet wanneer je het gevoel hebt de masseur ook nog eens in de gaten te moeten houden (ik refereerde al eerder aan het knietje).

Genoeg over de kleine masseur. Het is hier heerlijk toeven, net lekker buiten gezeten en gegeten en wat denken jullie? Lopen we net door de straat hier, zien we ineens club AMSTERDAM!!!! Oke beetje jammer.......

Nu gaan we maar eens ons bed opzoeken, want ja morgen is het weer heeeeeeeel vroeg dag!

Liefs, Nori

Ryanne

Dat is mooier dan Nepal
Mijn Mokums paradijs
Met zijn Amstel en het IJ
Want in Mokum ben ik rijk
En gelukkig tegelijk

marjo

Hey Ryanne, ik ben het helemaal met je eens. Amsterdam wereldstad en oh ze heerlijk toeven daar. Daar kan geen Nepal en Nepalaanse (of Nepaleense??) massage tegenop.

marjo

Maar joh, laat die twee maar denken dat ze het daar heerlijk hebben

Nori & Fred

wij denken niet alleen dat wij het hier naar ons zin hebben, wij hebben het ook!

Ryanne

Nou we hebben het hier anders ook prima naar ons zin.. wij zijn lekker geld aan het verdienen in plaats van uitgeven hihi

Marjo

Ryanne, met jou kan ik praten.
Die twee zwammers in Nepal zitten mij een beetje teveel op een roze wolk.